NIŠINIAI KVEPALAI - kas tai ir įdomūs faktai

Aromatų Sodas

Pagrindinis bruožas, skiriantis nišinę (aukštąją parfumeriją) nuo komercinės - aromatų koncepcija bei turinys. Nišiniai kvepalai visuomet siejami su istorija, nuotykiais arba prisiminimais. Jais siekiama provokuoti, sukelti nostalgiškus jausmus, sukelti pasąmonėje ryškiausius prisiminimus.

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „png luxurious“

PavyzdžiuiTHE GATE PARIS "Memories"

ROMANTIKA IR ARTUMAS VISUOMET SUŽADINA ILGAI TRUNKANČIUS ATSIMINIMUS.
Memories - rytietiškas-gėlių aromatas, kuriame susijungia saldūs vyšnios ir juodųjų serbentų aromatai. Kartu su tabaku ir klevų sirupu šie kvepalai atkuria Jūsų romantiškuosius atsiminimus.
 

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „png luxurious“

Pavyzdžiui: "PLUMAGES" nišinių kvepalų atsiradimo istorija:
"PLUMAGES.. Sukurti dėl mano aistros paukščiams. Jie visuomet buvo su manimi. Paukščiai gražūs, elegantiški, rafinuoti. Jie suteikia man stiprybės ir jėgos. Jų žavios plunksnos yra kartu lengvos ir stiprios, spalvingos ir elegantiškos. Jų įkvėpta aš sukūriau kvepalus - meno kūrinius.." kūrėja Véronique Bourgogne-Vatar.
PLUMAGES - Naujas, 2018 metais sukurtas nišinių kvepalų prekinis ženklas, pasižymintis natūraliais ingridientais, aukštos kokybės esencijomis ir begaliniu noru užkariauti Jūsų širdis. 
Vaizdo rezultatas pagal užklausą „feather png“Vaizdo rezultatas pagal užklausą „feather png“

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „png luxurious“

Priešingai paplitusiai nuomonei ši parfumerija kainuoja ne brangiau nei kvepalai, randami plačiojoje prekyboje. Esminis skirtumas tas, kad populiariuose, dideliuose prekybos tinkluose mokate už vardą, reklamą, o nišinių kvepalų kainą sudaro brangios žaliavos, autorinis geriausių pasaulio parfumerių darbas bei unikalios ingredientų kompozicijos. Nišiniai kvepalai yra alternatyva masiškai naudojamiems kvapams, nes jie suteikia galimybę būti išskirtiniu. Juk kvapas tampa neatskiriama žmogaus įvaizdžio dalimi. Ši parfumerija nėra pavaldi sezoninei madai, - tai vienas iš jos privalumų.


"A woman should wear perfume wherever she wants to be kissed" Coco Chanel

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „png luxurious“

Aromatų koncentracijos ir ką jos lemia?

Egzistuoja keletas kvepalų koncentracijų: Perfume (Parfum arba Extrait de Parfum), Eau de Parfum (EDP), Eau de Toilette (EDT), Eau de Cologne (EDC), Eau Fraiche. Kvapo koncentracija (be kitų faktorių) lemia aromatų išliekamumą:

Parfum - Extrait de Parfum (konc. 20% - 40%) laikysis ant Jūsų odos apie 8 valandas;

Tai - bene brangiausi kvepalai, kadangi jiems sukurti naudojami aukščiausios koncentracijos ingredientai. Tokio intensyvumo aromatai rekomenduojami žmonėms, kuriems svarbus kvepalų išliekamumas ir intensyvus jų skambėjimas bei aromato unikalumas.

Eau de Parfum (konc. 15% - 20%) laikysis apie 6 valandas;

Šie aromatai "lengvesni" nei Extrait de Parfum arba Parfum, bet jie vistiek pasižymi ilgu, magišku išsilaikymu. Tai - populiariausia ir dažniausiai sutinkama kvepalų koncentracija nišinių kvepalų tarpe. EDP koncentracijos kvepalai - puikus pasirinkimas visoms progoms bei ypatingai tinkamas pasimatymams.

Eau de Toilette (konc. 5%- 15%) laikysis apie 5 valandas;

Tai - Populiariausia koncentracija tarp vyrams skirtų komercinių kvepalų. Puikus pasirinkimas, jeigu ieškote lengvų ir kasdienių kvepalų, taip pat - jeigu nenorite daug investuoti į aromatą ir norite išbandyti kažką naujo. 

Eau de Cologne (konc. 2% - 4%) laikysis apie 3 valandas;

Įprastai Eau Cologne koncentracijos aromatai yra kuriami komercinių prekių ženklų vyrams, tačiau retkarčiais sutinkami ir moterims skirtų kvepalų tarpe. Ypatingai tinka norintiems kvėpintis labai lengvais, šviežiais aromatais.

Eau de Fraiche (konc. 1% - 3%) laikysis apie 2 valandas;

Lengviausia koncentracija iš visų galimų. Jos pagalba sukuriami labai lengvi dieniniai kvapai - dulksnos,.

Pas mus rasite tik PARFUM- EXTRAIT DE PARFUM ir EAU DE PARFUM. 

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „perfume concentrations“

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „png luxurious“

Įdomūs faktai:

• Kvepalai neturi lyties, pradėti skirstyti į moteriškus ir vyriškus jie buvo pradėti tik marketingo tikslais.
• Nišiniai kvepalai buvo prieinami netgi prieš tai, kai dizainerių kvepalai tapo populiariais. Jie buvo naudojami aukšto rango šeimose, juos ypač mėgo karalienės Viktorija ir Elžbieta I.
• Svarbiausias nišinių kvapų namų siekis - turėti savo nuosavą parfumerį, o ne parduotuvę.
• Ūdas - vienas seniausių ir brangiausių kvepalų ingridientų pasaulyje, naudojamas nišinių kvepalų kūrime. Plačiau apie Ūdą skaitykite: DIEVŲ MEDIS

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „png luxurious“

Parduotuvė Vilniuje: Aromatų Sodas Boutique, Stiklių g. 7


Senesni įrašai


Komentuoti

Jūsų komentaras bus paskelbtas po to, kai moderatorius jį patvirtins.

Sale

Unavailable

Sold Out